-->

الخميس، 5 مارس 2020

مهرجان كرهت امثالكم - حمو بيكا - عمر كمال - علي قدورة - نور التوت - توزيع فيجو الدخلاوي

مهرجان " كرهت امثالكم " حمو بيكا - عمر كمال - علي قدورة - نور التوت - توزيع فيجو الدخلاوي


كلمات مهرجان كرهت امثالكم - حمو بيكا - عمر كمال - علي قدورة - نور التوت - توزيع فيجو الدخلاوي
بطلت اصون واخلص بطلت اصفالكم
مفيكوش واحد مخلص وكرهت امثالكم
انا جيت علي نفسي ومجيتش انا عليكو
انتو سبب يأسي الله يجازيكو
مش لاقي بر امان عايش مابين احزان
انا حالتي في النسيان انا منسي من فتره
فرحت يامه قلوب دول شيلوني ذنوب
انا راضي بالمكتوب ده الجرح بالكتره
لسع علي المبدأ ثابتين خطوه ورا ولا مش راجعين
اوعي تعمل فيها متين ده مندره بحري المشهوره
صيتنا واصل اي بلاد حب الناس هو المراد
المسيطر عمر رشاد احنا الاصل والباقي صوره
قلبي خلاص ودع ومن كتر مهو شايل
هثبت ومش هرجع واقف ومش خايف
اتمونتولي الشر وانا ياما عيشتلكم
همشي وخلاص مضطر وهسيبكم مع حالكم
الضحمة مش بلقها عايش بتوه جوا متاهه
انا عارف اني هموت والدنيا فيها انا جواها
حسدني علي ضحكتي شوفت المرار في دنيتي
يادنيا بكفايه هم في قلوبنا ليه بتموتي
خلصت كل الصبر وفضلي انا شوية
حاسس كأني في قبر ولاحد جمبيا
راح الي راح من العمر والضحكه مسروقة
الناس دي بقلوب سمر واندال ومطلوقة
الكل قال فرحان وده كل يوم سهراان
من جوا انا تعبان ولا حد شاف قلبي
خلوني كاره الزمن وباعوني من غير تمن
ده مفيش واحد يؤتمن ولا اقول عليه صاحبي
هي كده كده كده خربانه كله باعنا وكله نسانا
انسي همك واصحي معانا فيه اللي مكفيه
هي كده كده كده مش فارقه يلا نرقص وننسي الخنقه
دي الصحاب لازم تتنقي مش اي حد تأمن ليه
لايق عليكو الدور وبجد مثلتو
لو علي الفلوس دي تغور همي وبطولي شيلته
قولتولي ليه باقين عشمتومي زياده
طب يالي مش باينين انا هبقي في سعاده
الحب زمانه انتهي وقلوبنا متدغدغه
وحبيبتي متنغنغه وعسوله خطفتني
السوس حب القلب متخليهالي يارب
دي سارقة مني القلب يجمالها شغلتني
مشفتلهاش بديل ملهاش بحد مثيل
ضحكتها دي شي جميل بعشقها ياخاليق
دي نن العين ياناس عصير فروله في كاس
من غيرها انا احتاس من عيرها انا اضايق
................................................

▶ Track : كرهت امثالكم

▶ Singing :  حمو بيكا - نور التوت - علي قدورة - عمر كمال     

▶ Lyrics :  اسلام المصري

▶ Music Distribution : فيجو الدخلاوي 

▶ Song tune : مصطفي شكري

▶ Social Media : سامو الارهابي

▶ Graphic Designer : حمو الرايق  
مهرجان كرهت امثالك
مهرجان كرهت امثالكم حمو بيكا
حالات واتس مهرجان كرهت امثالك
حاله واتس مهرجان كرهت امثالك
حالات واتس من مهرجان كرهت امثالك
كرهت امثالك
كرهت امثالكم مهرجان
كرهت امثالك عمر كمال
عمر كمال كرهت امثالك
حالات واتس كرهت امثالك
حمو بيكا كرهت امثالك
حالات واتس مهرجان كرهت امثالك
مهرجان كرهت امثالكم حمو بيكا
بيكا كرهت امثالك
مهرجانات كرهت امثالك
كرهت امثالكم حمو بيكا 2019
كرهت امثالكم حمو بيكا الجديد
كرهت امثالكم حمو بيكا سمعنا
كرهت امثالكم حمو بيكا حب
كرهت امثالكم حمو بيكا رب
كرهت امثالكم حمو بيكا دندنها
كرهت امثالكم حمو بيكا 2018
كرهت امثالكم حمو بيكا 2020
كرهت امثالكم حمو بيكا عالم
كرهت امثالكم حمو بيكا جديد
كرهت امثالكم كلمات كراش
كرهت امثالكم كلمات متقاطعة
كرهت امثالكم كلمات اغنيه
كرهت امثالكم كلمات حب
كرهت امثالكم كلمات انجليزية
كرهت امثالكم كلمات حزينه
كرهت امثالكم كلمات معبرة
كرهت امثالكم كلمات عن
كرهت امثالكم كلمات سر
كرهت امثالكم كلمات جميلة
مهرجان كرهت امثالكم حمو بيكا
حمو بيكا كرهت امثالك
حمو بيكا
حمو بيكا 2018
حمو بيكا 2019
حمو بيكا رب الكون
حمو بيكا عالم فاسد
حمو بيكا حب عمري
حمو بيكا دندنة
حمو بيكا ٢٠١٩
حمو بيكا اخطر اكشنجي
حمو بيكا انت نوري
حمو بيكا الجديد
حمو بيكا

مهرجانات حمو بيكا
اغاني حمو بيكا
حمو بيكا 2019
حمو بيكا رب الكون
حمو بيكا حب عمري
حمو بيكا الجديد
صور حمو بيكا
حمو بيكا دندنها
مهرجان حمو بيكا الجديد
مهرجان حمو بيكا

حمو بيكا
حمو بيكا 2019
حمو بيكا وحسن شاكوش
حمو بيكا 2020
حمو بيكا رب الكون ميزنا بميزة
حمو بيكا وداع يادنيا
حمو بيكا دلقو الخمره
حمو بيكا وفيلو
حمو بيكا حب عمري
حمو بيكا في الاردن